ranginkaman ranginkaman .

ranginkaman

بزرگ كردن سينه با تغذيه

اگر سايز سينه شما كوچك است و مي خواهيد آن را بزرگ تر از قبل سازيد، از مواد غذايي كه در اينجا برايتان آورده ايم، مصرف كنيد. اين مواد با ساختن هورمون هايي در بدن، موجب افزايش سايز سينه مي شوند.

 

بله درست شنيده ايد! غذاهايي هستند كه سايز سينه را به طور طبيعي بزرگ تر از قبل مي كنند. اين مواد با ساختن هورمون هايي در بدن، موجب افزايش سايز سينه مي شوند. بنابراين اگر سايز سينه شما كوچك است و مي خواهيد آن را بزرگ تر از قبل سازيد، از مواد غذايي كه در اينجا برايتان آورده ايم، مصرف كنيد.

 

۱- شير سويا يا دانه سويا

شير سويا سرشار از پروتئين است و با وجود ايزوفلاون‌ها كه ساختار شيميايي شبيه به استروژن دارند، به بزرگ شدن سايز سينه كمك مي كند. شير سويا از دانه سويا به دست مي آيد و به نگهداري استروژن هاي سالم در بدن كمك مي كند. بنابراين اين ماده را در رژيم غذايي روزانه خود راه دهيد (البته مقدار مصرفي آن بايد چك شود).

 كرم حجم دهنده سينه با تركيباتي ارگانيك كوچكي، شلي و افتادگي سينه را بدون عوارض درمان مي كند.

كرم حجم دهنده سينه ميبلين، داراي ظرفيت جذب قوي و مناسب براي انواع پوست مي باشد، به راحتي جذب مي شود و از نوبت اول استفاده كارايي خود را دارا مي باشد.

استفاده از كرم بزرگ كننده سينه ميبلين گزينه خوبي براي افزايش سايز سينه و خاصيت ارتجاعي آن است.

۲- آجيل

بادام هندي، گردو و بادام زميني موادي هستند كه نه تنها از خوردن آنها لذت مي بريد بلكه پروتئين و چربي موجود در اين مواد باعث افزايش سايز سينه هاي شما مي شوند. به علاوه براي سلامت قلب و مغز شما نيز بسيار مناسب اند. اين مواد را به عنوان اسنك در طول روز مصرف كنيد يا آن را روي غذاهاي خود بپاشيد.

 

۳- شير

لبنيات موجب توليد هورمون هاي توليد مثل در بدن انسان مي شوند. به عنوان مثال شير گاو حاوي هورمون استروژن، پرولاكتين و پروژسترون است كه براي ساخت شير در پستانداران وجود دارد.

 

۴- سويا

سويا جزو يكي از بهترين مواد غذايي براي بدن است كه سينه هم جزو آن محسوب مي شود. اين ماده غذايي سرشار از فيتواستروژن ها است، هورموني كه به رشد سينه كمك مي كند. علاوه بر آن ايزوفلاون موجود در اين ماده با راديكال هاي آزاد و سلول هاي سرطاني كه ممكن است در سينه رشد كنند، مبارزه مي كند. شير معمولي خود را با شير سويا جايگزين كنيد تا نتايج بهتري دهد.

 

۵- انبه

اگر از شنيدن نام انبه در اين فهرست تعجب كرده ايد، حتما نمي دانيد كه اين ميوه به افزايش سايز سينه هاي شما كمك مي كند. اگر آن را با شير مخلوط كنيد، نتايج بهتري مشاهده خواهيد كرد. ساده است! نه؟

 

۶- سبزيجات سبز رنگ

سبزيجات سبز رنگ حاوي فيتواستروژن ها هستند كه به افزايش بافت سينه كمك مي كنند. سبزيجاتي مانند اسفناج و كلم با وجود آنتي اكسيدان هاي طبيعي، كلسيم‌ و آهن، نه تنها موادي سالم براي بدن بلكه بر افزايش سايز سينه ها نيز موثرند.

 

۷- غذاهاي دريايي

آيا مي دانيد كه غذاهاي دريايي مانند ميگو، صدف و جلبك دريايي سرشار از منگنز است؟ بدين معني كه ميزان هورمون هاي جنسي را در بدن بالا مي برند و موجب افزايش بافت هاي سينه مي شوند. اين ماده را روزانه به رژيم غذايي خود راه دهيد تا از تغييرات آن به وجد آييد.

 

۸- دانه ها

خواص دانه آفتاب گردان، دانه رازيانه، دانه كدو و دانه كتان براي شما بي نظير است. اين مواد ميزان هورمون استروژن در بدن را افزايش داده و به تبع موجب افزايش سايز سينه ها مي شوند. اين دانه را با اسنك هاي مورد علاقه خود مخلوط كنيد يا آنها را روي سالادتان بپاشيد. انتخاب شما هر چه باشد، اين دانه براي سينه ها و به خصوص سلامت كل بدن شما بسيار مناسب اند.

 

۹- ريشه گياه قاصدك

اين ماده آب اضافي بدن را در شرايطي كه كبد دچار مشكل مي شود، از بين مي برد و بر ادرار و مدفوع نيز تاثير مي گذارد، به علاوه نقش مهمي در ساخت بافت سينه و افزايش سايز آن دارد

 

۱۰- عصاره دانه شنبليله

اين ماده سرشار از فيتواستروژن است كه علاوه بر توليد هورمون استروژن، به رشد غدد سينه نيز سرعت مي بخشد.

 

۱۱- توفو

توفو جزو مواد فوق العاده اي به حساب مي آيد زيرا استروژن، پروتئين و چربي كمي در خود دارد. به علاوه به سادگي در دسترس است و به سادگي آماده مي شود. گاهي آن را جايگزين گوشت سپس تفاوت را احساس كنيد.

 

۱۲- شبدر قرمز

اين ماده سرشار از كلسيم، فسفر، پتاسيم، كروم، تيامين، ويتامين C و نياسين است، به علاوه منبع خوبي از ايزوفلاون ها به شمار مي آيد، مواد شيميايي كه در آب حل شده و چون استروژن عمل مي كنند.


برچسب: بزرگ كردن سينه با تغذيه.رژيم غذايي بزرگ كننده سينه.بهترين روش بزرگ كردن سينه.،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۰۳:۲۹ توسط:ranginkaman موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :