ranginkaman ranginkaman .

ranginkaman

روغن هاي طبيعي براي بزرگ كردن سينه

آيا روغن هاي بزرگ كننده سينه واقعيت دارند و واقعا راه موثري براي بزرگ كردن سينه ها هستند؟ در اين مقاله به اين موضوع مي پردازيم. همراه ما باشيد.

 عوامل متعددي رشد بافت سينه را كنترل و اندازه آنها را تعيين مي كند كه مهمترين آنها سطح هورمون هاي زنانه در بدن ، وزن و سن است.

با اين حال، ممكن است. اين روغن ها در برخي موارد در بزرگ شدن سينه نقش داشته باشند، به شرح زير:

  • روغن ها ممكن است به بهبود شادابي و سلامت پوست سينه ها كمك كنند، كه ممكن است نشان دهنده پر بودن باشد.
  • روغن ها ممكن است توليد كلاژن را تحريك كنند. كه ممكن است خاصيت ارتجاعي پوست را افزايش دهد. اما مطالعات در اين مورد بسيار محدود است.
  • روغن‌ها ممكن است پوست را مرطوب كنند، كه مي‌تواند سينه‌هاي سالم و خوش فرم را تقويت كند.
  • ماساژ دادن روغن‌ها به افزايش جريان خون در بافت‌هاي سينه كمك مي‌كند. و ظاهري سفت‌ تر به آن‌ها مي‌دهد، اما براي مدتي موقت.

بهترين روش براي بزرگ كردن سينه و ليفت سينه بدون عوارض و جراحي استفاده از كرم حجم دهنده سينه ميبلين آمريكا مي باشد.

خريد بهترين كرم حجم دهنده سينه براي اصلاح فرم سينه ها و بزرگ كردن و ليفت سينه بدون تيغ جراحي

روش‌هاي بزرگ ‌كردن سينه بدون جراحي در حال افزايش است، زيرا اكثر زنان به دنبال روشي براي بزرگ كردن سينه بدون عوارض هستند ما به شما بانوان گرامي اين دلگرمي را ميدهيم كه با استفاده از حجم دهنده سينه ميبلين در كوتاهترين زمان بهترين و قطعي ترين نتيجه را براي بزرگ كردن سينه، خواهيد داشت

 

انواع روغن براي بزرگ كردن سينه

بنابراين، همانطور كه قبلاً اشاره كرديم، روغن‌هاي بزرگ كردن سينه هنوز يك روش علمي ثابت نشده است. اما در اينجا انواع مختلفي از روغن‌هايي كه ممكن است سلامت پوست سينه‌ها را بهبود بخشند. و به برخي از مزاياي ذكر شده قبلي دست پيدا كنند، آورده شده است:

روغن شنبليله براي بزرگ كردن سينه
ماساژ روغن شنبليله ممكن است به گشاد شدن بافت‌هاي پوست در سينه‌ها كمك كند. بنابراين ظاهري سفت به آن‌ها مي‌دهد. و همچنين به صافي پوست كمك مي‌كند، از سوي ديگر، برخي ممكن است به جاي استفاده موضعي از روغن يا قرص‌هاي شنبليله استفاده كنند.

خواصي مشابه اثر استروژن دارد كه باعث افزايش سايز سينه ها مي شود. اما همانطور كه اشاره كرديم تاكنون هيچ مطالعه اي در اين مورد تاييد نشده است. و البته عوارض ناشي از مصرف روغن شنبليله را نيز بايد در نظر گرفت.

روغن زيتون براي بزرگ كردن سينه
محتواي بالاي آنتي اكسيدان ها و اسيدهاي چرب روغن زيتون ممكن است به تسكين افتادگي پوست و ماهيچه هاي سينه كمك كند. بنابراين ظاهري سفت تر و بزرگ تر به سينه ها مي دهد.

روغن نارگيل براي بزرگ كردن سينه

ديگر روغن هاي حجم دهنده سينه

روغن نارگيل براي بزرگ كردن سينه
ماساژ سينه‌ها با روغن نارگيل ممكن است به مرطوب كردن پوست و بهبود خاصيت ارتجاعي آن كمك كند. همچنين ممكن است ترك‌ها و ترك‌هاي پوستي را كاهش دهد. و در مقايسه با روغن‌هاي ديگر چربي كمتري دارد. 

روغن بادام براي بزرگ كردن سينه
عصاره بادام سرشار از مواد مغذي مهم براي سلامت پوست است. مانند ويتامين E كه به مرطوب شدن پوست كمك مي كند. و همچنين ممكن است افتادگي پوست را كاهش دهد و اين تصور را ايجاد مي كند. كه باعث افزايش اندازه و پر شدن سينه ها مي شود.

سويا براي بزرگ كردن و حجم دان سينه ها
روغن سويا ممكن است به سفت شدن ماهيچه‌هاي سينه و مبارزه با افتادگي كمك كند. بنابراين ظاهري بزرگ‌تر به سينه‌ها مي‌دهد، و برخي ممكن است بر اين باور باشند. كه مصرف روغن سويا به دليل نقش بالقوه آن در افزايش سطح استروژن، به افزايش سايز سينه‌ها كمك مي‌كند. ، اما در خوردن آن علاوه بر عوارض جانبي، بايد احتياط كرد.

ديگر روغن هاي بزرگ كننده سينه ها

جوجوبا يكي از روغن حجم دهنده سينه ها
روغن جوجوبا به دليل محتواي بالاي اسيدهاي چرب، ويتامين E و ويتامين‌هاي B به سلامت سينه‌ها كمك مي‌كند و ظاهر بهتري به آن‌ها مي‌دهد.

روغن ميخك از روغن هاي بزرگ كننده سينه
ماساژ سينه ها با روغن ميخك ممكن است به بهبود جريان خون كمك كند. كه به سلامت سلول ها و بافت هاي پوست كمك مي كند. اما بايد توجه داشت كه اين روغن يكي از روغن هاي قوي است كه ممكن است باعث سوختگي پوست شود. بنابراين بهتر است آن را مخلوط كنيد. با ساير روغن ها مانند روغن نارگيل يا روغن زيتون.

روغن بذر كتان براي بزرگ كردن سينه
روغن كتان حاوي امگا 3 است كه به افزايش سلامت ماهيچه‌هاي سينه و خاصيت ارتجاعي پوست كمك مي‌كند. و به جريان خون به بافت‌هاي آن نيز كمك مي‌كند و در نتيجه ظاهري چاق به سينه‌ها مي‌دهد.

نحوه استفاده از روغن ها براي بزرگ كردن سينه

اين روغن ها براي بزرگ كردن سينه با انجام مراحل زير استفاده مي شوند:

سعي كنيد روغن را در ناحيه كوچكي از پوست بماليد تا حساسيت آن را بررسي كنيد. و اگر در عرض 24 تا 48 ساعت هيچ واكنش آلرژيكي مشاهده نشد، مي توان آن را روي سينه شروع كرد.
مقدار كمي روغن روي كف دست ها بريزيد و به هم بماليد تا روغن گرم شود.
روغن را به آرامي و با حركات دوراني به مدت 15 دقيقه روي سينه ها ماساژ دهيد تا گردش خون افزايش يابد.
استفاده منظم از روغن را ادامه دهيد تا بهترين نتيجه را بگيريد.


مضرات روغن براي بزرگ كردن سينه
شايان ذكر است روغن‌هايي كه براي بزرگ كردن سينه استفاده مي‌شوند منشأ طبيعي دارند. بنابراين استفاده موضعي از آنها روي سينه بي‌خطر بوده و عوارض خطرناكي ايجاد نمي‌كند.

البته بايد به حساسيت توجه داشت، زيرا در صورت بروز علائم حساسيت به اين روغن‌ها، بايد فوراً از مصرف آن خودداري كنيد.

راه هاي ديگر براي بزرگ كردن سينه

از آنجايي كه روش استفاده از روغن‌ها براي بزرگ‌كردن سينه تضمين نمي‌شود. روش‌هاي ديگري نيز وجود دارد كه مي‌تواند به بزرگ‌كردن سينه‌ها كمك كند، از جمله موارد زير:

  • خوردن غذاهاي سالمي كه باعث افزايش سايز سينه ها مي شوند: مانند شير، آجيل و پاپايا .
  • تمرينات يوگا و تمرينات براي بلند كردن و سفت كردن سينه ها.

برچسب: بزرگ كردن سينه با روغن.روغن بزرگ كننده سينه.بهترين روش بزرگ كردن سينه.،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۳۱:۱۷ توسط:ranginkaman موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :